תיאום יומן הזמנת טיסות ומלונות קבלת הצעות מחיר משא ומתן עם ספקים והכנת חוזים הכנת הוראות לתשלום הפקת חשבונות עבודה מול רואי חשבון ומנהלי חשבונות עזרה בחשבונות אישים עבודה מול טכנאי מחשב רכישת ציוד משרד
כישורים נדרשים
סדר - יכולת לבנות תיקיות ולסדר מסמכים הן אלקטרוני והן מודפס פרזנטציה- יכולת לבנות מסמכים בעלי מראה ייצוגי אנגלית- עדיפות לדוברי אנגלית באמת שפת אם. אנגלית ברמה גבוהה חובה. מחשב-שליטה מוחלטת בוורד ואטוטלוק שליטה ברמה גבוהה באקסל IT - שליטה ברמה סבירה בחומרה מחשבים מדפסות וכדומה יכולת לתת הוראות לתקשר עם טכנאי מחשב והכרת אייפון יכולת מסחרית- יכולת מסחרית ברמה סבירה הבנת מחירים הצעות מחיר וכדומה
נסיון
יתרון לעבודה בארגון גדול במשרה מקבילה יתרון לעבודה ברמת הנהלה יתרון לבעלי נסיון בהנהלת חשבונות יתרון לבעלי השכלה משפטית או נסיון בהכנת ומשא ומתן בחוזים
שעות עבודה, מקום עבודה ושכר
העבודה הנה לבעלי רכב בלבד
היקף עבודה של לא פחות מ10 שעות עד 18 שעות בשבוע. יום ראשון וחמישי לא פחות מ3 שעות כל יום ויתר הימים שעות העבודה לפי הסכמה מראש. ניתן לעבוד מהבית עד מחצית מהשעות בתיאום מראש.
שעות העבודה גמישות אבל המועמד או המועמדת המתאימים צריכים להיות זמינים לאורך שעות היממה. המשכורת המוצעת הנה חמישים ש״ח לשעה ברוטו בתוספת החזר עלויות רכב בנסיעות עבודה (לא כולל למקום העבודה וממנו).