לחברה מקבוצת ש.מ אשרות ויזה סנטר, העוסקת במתן אשרות כניסה אלקטרוניים ליעדים שונים בעולם דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת לעבודה משרדית ברובה מול מחשב. במסגרת התפקיד: הקלדת טפסים בעברית ובאנגלית, סריקות, מענה פרונטלי, טלפוני ובאמצעות דואר אלקטרוני. שעות עבודה: ימים א'-ה' 8:30- 17:30 משרה מלאה או משמרות 8:30-13:30 או 13:00-18:00 (העבודה כל יום אך אפשר לבחור משמרת בוקר או אחה"צ) ימי ו' לסירוגין 9:00-12:00 נא להוסיף לקו"ח ציפיות שכר. המשרה ממוקמת בתל אביב. דרישות התפקיד: -אנגלית ועברית ברמת שפת אם לניהול שיחה וכתיבה -ידע ברמה גבוהה וניסיון עבודה בדואר אלקטרוני ואופיס (excel, word) -רמת אחריות גבוהה -רמת שירות גבוהה