תיאור כללי של התפקיד: • מערכת הכספים הרלוונטית מורכבת ונדרשות רמות הבנה וניתוח גבוהות לשם התמודדות עם מצבים פיננסיים מאתגרים ולמול דרישות שונות של לקוחות. • התפקיד כולל עריכת דוחות אקסל בנוגע למזומנים וחשבונות בנקים, תשלומים לספקים, עבודה מול ספקים/לקוחות/בנקים וגורמים רלוונטיים אחרים בארץ ובחו"ל (בעיקר באמצעות אי מיילים אך גם בשיחות טלפון).
כישורים רלוונטיים: • מנהל/ת חשבונות-סוג 2 – חובה. • לא נדרש ניסיון קודם לתפקיד זה. • שליטה באנגלית ברמה סבירה- חובה. • שליטה בתוכנות Office וניסיון בעבודה עם Excel –יתרון. • יתרון לשפות אחרות. • היכרות ושליטה בתוכנת "מנהל" SAP -יתרון.
יכולות אחרות נדרשות: • יכולת גבוהה לעבודה עצמאית. • יכולת גבוהה לעבודת צוות ושיתוף פעולה. • יכולת גבוהה למתן שרות. • רמות חריצות ואחריות גבוהות. • נכונות לשעות עבודה מרובות. • תחילת העבודה היא מידית. • משרה מלאה
בשל אופי התפקיד והדרישות לו, המשרה אינה מיועדת לסטודנטים.