לעסק קטן (ממוקם בתל אביב) בתחום השיווק של מוצרי הייטק דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית למגוון משימות החל מניהול קשר עם יצרנים מוגדרים בחו”ל , תמיכה באתר אינטרנט ,עבודה במדיות חברתיות, טיפול בה. מחיר , הנפקת קבלות וחשבוניות ושיחות עם לקוחות באימייל ובטלפון . מדובר על כ-12 שעות שבועיות. שעות העבודה הן גמישות מאוד במסגרת 5 ימי העבודה ובתוך טווח השעות 8-18. קריאה וכתיבה באנגלית הינן חשובות כמו גם החיוך ,יחסי האנוש והסדר והארגון. נא לשלוח אימייל קצר הכולל כמה מילים פשוטות ופרטי ההתקשרות.